Kontextová reklama– це розміщення вашого текстового оголошення близько пошукової видачі.Це один з найбільш ефективних видів реклами в Інтернеті. Kontextová reklama виглядає як лаконічні текстові оголошення, які розміщуються на сторінках видачі пошукових систем Яндекс, Google у відповідь на запити користувачів. Всього кілька рядків тексту, які з’являються строго за запитом в пошукових системах, здатні зацікавити відвідувачів, які бажають придбати саме ваші товари (послуги). Контекстна реклама в пошукових системах google.com.ua і yandex.ua відповідає інтересам людей, які зробили свій вибір на користь вашої пропозиції, перетворюючи їх у ваших постійних покупців. Адже основна мета розміщення контекстної реклами в Google і Yandex – збільшення обсягів продажів.
З іншого боку, контекстна реклама при всій її ефективності, обходиться в середньому дорожче, ніж пошукове просування. Крім того, той факт, що ви платите за кожного залученого клієнта, має і негативну сторону – у разі підвищення популярності пропозиції ростуть і ваші витрати на рекламу. І найголовніше – вартість ставок на оголошення будується за принципом аукціону, тобто той, хто призначає велику ціну, знаходиться у видачі вище. Фактично це означає різке підвищення бюджетів у разі утворення конкуренції.
Контекстна реклама дає такі можливості:
- Ви можете залучити масу нових клієнтів вже через день після створення сайту;
- Є можливість гнучкої реакції і зміни оголошення, їх позиціонування і аудиторії;
- Ви можете точно планувати бюджет.
Ми рекомендуємо використовувати контекстну рекламу як засіб отримати перші прибутки з сайту після його створення. Одночасно краще запустити пошукове просування, і коли ресурс вийде в ТОП – зняти контекстну рекламу. Подібна схема дозволяє отримати максимальну ефективність і не втрачати часу при комерційному використанні сайту.
Переваги контекстної реклами:
- Оперативність. Контекстна реклама починає працювати з перших хвилин її розміщення в мережі.
- Цільова аудиторія. Рекламні оголошення бачать тільки люди, дійсно зацікавлені у ваших товарах або послугах.
- Націлення. Гнучка система настроювань дозволяє показувати оголошення тільки користувачам з цікавого Вам регіону, у визначені дні та в зазначений час.
- Економічність. Ви не сплачуєте всі покази оголошення, платними є тільки переходи відвідувачів на зазначену сторінку сайту.
- Прогнозованість. Ви плануєте свій бюджет, самостійно встановлюючи суму, яку готові витратити на рекламу в Інтернеті, заздалегідь розрахувавши, скільки відвідувачів прийде на сайт.
- Лояльність. Контекстна реклама не дратує користувачів, не викликає негативних емоцій і сприймається як додаткова корисна інформація.
Контекстна реклама – це найкраще рішення, якщо:
- Ви націлені на строковий результат, тобто різке збільшення нових цільових відвідувачів.
- Ви не готові здійснювати великі грошові витрати на рекламу і просування компанії.
- Необхідно гарантоване і швидке попадання по вибраному ключовому слову на першу позицію результатів пошуку.
Kontextová reklama – самий швидкий, простий і надійний спосіб отримання цільових відвідувачів.
Вартість контекстної реклами – від 2500 грн.