redesign-web-03Проведення редизайну сайту не менш відповідальна справа, ніж послуги по його первинній розробці. У більшості випадків, говорячи про редизайн сайту, компанії приходять до висновку, що просто замінити дизайн сайту недостатньо. Необхідно якісно переробити його структуру, проаналізувати переважаючі сторони дизайну, а також ті, які дизайн сайту не зміг вирішити. Додати до цього списку відгуки про роботу сайту партнерів, клієнтів і співробітників компанії, а також аналіз сайтів конкурентів.

Досить часто питання редизайну, а також доробки й реструктуризації сайту стає потрібним, коли структура сайту не справляється зі своїми функціями або її функціонування недостатніє, коли процеси взаємодії різних внутрішніх зв’язків сайту не оптимізовані, що приводить до зайвого навантаження на сервер, і, як наслідок, до збільшення часу завантаження сайту.

При перегляді кожного нового сайту відвідувач першочергово звертає увагу на йогодизайн, а вже згодом на його інформативність. Є сайти, дизайн яких не змінювався по декілька років і, умовно кажучи, застарів в порівнянні з конкурентами, в яких сайти виглядають новими та сучасними. Такі сайти втрачають постійних відвідувачів, навіть якщо добре розкручені в пошукових системах, по простій причині – відвідувачам здається неактуальною інформація на сайті. Тому рекомендуємо Вам не втрачати часу зі старим дизайном свого веб-сайту, а проаналізувати позитивні сторони конкуруючих сайтів і вжити необхідних заходів по редизайну, щоб бути завжди попереду. Рекомендується проводити редизайн сайту кожні два роки.

Сайт компанії – одна зі складових її іміджу. Створення корпоративного сайту – завдання відповідальне, його слід довіряти тільки кваліфікованим співробітникам. З боку замовника це може бути команда досвідчених керівників або менеджерів маркетингового відділу, з боку виконавця – студія дизайну з відмінною репутацією і штатом професійних розробників. Корпоративний сайт повинен містити всю найсвіжішу і максимально корисну для клієнтів і партнерів інформацію про компанію, зручні модулі зворотного зв’язку і інші сервіси, що сприяють плідній взаємодії зі споживачами. Грамотний підхід до створення сайту здатний підвищити не тільки рейтинг компанії, але і більш вигідно представити її на ринку послуг або товарів і залучити нових клієнтів.

Наскільки б вдало не відбувся проект створення сайту, з часом він неодмінно буде змінений. Замовити редизайн сайту компанію змушує стрімкий розвиток інтернет технологій. З кожним роком на світ з’являється величезна кількість корисних сервісів, які можуть принести компанії велику користь. Редизайн сайту зовсім не означає повної переробку ресурсу. Іноді кардинальні зміни можуть навіть зашкодити, наприклад, знизивши впізнаваність компанії в інтернеті. Проте, рекомендується приблизно раз в два-три роки оновлювати сайт незначними доробками в візуальному відображенні і додаванні функціоналу.

Навіщо потрібен редизайн сайту?

Причини для проведення редизайну сайту у кожної компанії можуть бути свої. Серед основних факторів для редизайну можна виділити наступні: моральний знос існуючого дизайну, низька популярність сайту, невідповідність вимогам веб-технологій, зміна політики і стилю компанії. Крім названих обставин існує безліч додаткових, менш суттєвих мотивів для переробки сайту.

Старіння первісного вигляду ресурсу – неприємний, але неминучий процес. Час йде, компанія розвивається, конкуренти також не сидять на місці. Сайт компанії – потужний маркетинговий інструмент, тому він завжди повинен бути на висоті. Рядовий користувач має величезний вибір серед інтернет-ресурсів, тому дуже важливо в перші ж секунди захопити його увагу. Зробити це може тільки оригінальний, привабливий дизайн сайту. Навіть якщо кілька років тому створенням візуального оформлення займався професіонал, це не означає що сьогодні дизайн залишився таким же ефективним.

Низька кількість відвідувачів сайту говорить про його непривабливості для потенційних клієнтів. У такому випадку потрібне ретельне опрацювання питання цільової аудиторії, а після цього створення працюючого дизайну і функціоналу. Також дуже важливо наповнити сайт цікавою і корисною інформацією. Це також відноситься до редизайну сайту.

Розвиток веб-технологій – ще одна причина для редизайну сайту. Нові правила і можливості розробки сайтів дозволяють програмістам і верстальщикам створювати більш лаконічні і легкі сайти, а також використовувати на сторінках оригінальні ефекти, які здатні заволодіти увагою відвідувача в ті найважливіші перші секунди. Ще одна технологічна причина – широке використання споживачами сучасних пристроїв, таких як смартфони або планшети. Щоб сайт правильно відображався на будь-якому з гаджетів клієнта, йому потрібна доробка.

Зміна корпоративної політики або фірмового стилю – дуже важливі причини для редизайну. Відбувається таке нечасто, але і вимагає ґрунтовної переробки всього інтернет-проекту. Зміна структури компанії, злиття або розпади зазвичай тягнуть за собою і оновлення фірмового стилю або його елементів. Таким чином, корпоративний сайт, як частина цього стилю, також потребує редизайне.

Нарешті, причиною редизайну сайту може стати навіть віяння моди. Замовник може замовити будь-які зміни свого ресурсу просто тому, що сьогодні це модно.

Порядок роботи

  • Ви оплачуєте нашу роботу. Передоплата в разі редизайну сайту – 100%.
  • Чи надаєте доступ до ftp-серверу, а також до панелі управління сайтом, якщо така є.
  • Ми пропонуємо на вибір 3 варіантів дизайну. Якщо Вас не влаштовує жоден з них, Ви можете знайти самостійно потрібний Вам шаблон
  • Ми беремо всі тексти, назви сторінок зі старого сайту і переносимо на новий сайт.
  • Подальше управління сайтом Ви здійснюєте самостійно.

Які бувають види редизайну?

Редизайн сайту буває різним. Візуальний редизайн передбачає зміну тільки зовнішнього оформлення сторінок сайту. Коригуванні можуть бути схильні як цілі сторінки, так і окремі елементи, наприклад, шапка або футер. Такі роботи проводяться, як правило, в тих випадках, коли змінюється фірмовий стиль компанії. Корпоративний сайт, як частина стилю і іміджу, повинен відповідати загальній концепції. Так як зміна фірмового стилю компанії – досить рідкісна подія, то і зміна лише візуального оформлення сайту зустрічається нечасто.

Функціональний редизайн розробляється виконавцями набагато частіше візуального. Він включає в себе не тільки, так би мовити, зміну декорацій, а й переробку функціональної частини сайту. Подібні зміни можуть включати установку зручної системи управління, створення нових розділів з відповідним коригуванням навігації, впровадження необхідних модулів і сервісів (модулі оплати, форуми, кошики, стрічки новин та ін.) Такий редизайн потребує ретельного опрацювання, а внесені на сайт зміни повинні бути обгрунтовані.

Редизайн технічної бази як окремий вид редизайну зустрічається вкрай рідко. В процесі таких робіт зовнішнє оформлення сайту залишається недоторканим. Змінам піддається функціональна частина. Необхідність технічного редизайну виникає в тих випадках, коли швидкість роботи сайту занадто низька через його перевантаженість неправильно підготовленою графікою або зайвими ресурсоемкими модулями. Крім того, технічний редизайн необхідний для оптимізації сайту і його просування, хоча зазвичай такі зміни проводяться при замовленні спеціалізованих послуг з оптимізації.

Коли сайт перестає працювати на користь компанії, знижує її репутацію, дає збої в роботі – прийшов час повного редизайну. Великим компаніям зважиться на такий крок досить складно, адже корпоративний сайт – це частина іміджу. Безболісно заходи повного редизайну не пройдуть. Проте, при грамотному підході, на повністю оновленому сайті можна зробити акцент і представити цю новину як показник зростання і розвитку компанії.

Зрештою, для редизайну сайту не завжди потрібна якась особлива причина. Замовити послугу такого плану клієнт може просто тому, що йому набрид колишній дизайн, яким би модним, простим, лаконічним він не був. «Хочу додати більше яскравих фарб і трохи корисних сервісів! Зберегти фірмовий стиль! »- Ось цілком законне бажання власника інтернет ресурсу. І саме такий редизайн часто є найвдалішим: і сайт оновився, став більш привабливим і функціональним; і зберігся корпоративний стиль, над концепцією якого так довго і наполегливо працював цілий відділ. А головне – замовник залишився задоволеним і вдячним!

Ціна за редизайн сайта

  • професійно виконаний, ексклюзивний дизайн, зі зручним інтерфейсом і навігацією;
  • верстка шаблонів сторінок з оптимізацією під різні браузери і монітори;
  • інтеграція нового дизайну в існуючий сайт;
  • акуратний перенесення контенту і його оптимізація для індексації пошуковими системами.

Це буде коштувати від 5000 грн. і вище (залежно від обсягу інформації і кількості сторінок сайту).

Ціна за реконструкцію сайта

В цьому випадку вартість буде залежати від обсягу робіт, а саме:

  • складності нової структури;
  • обсягу оновлюваної на сайті інформації;
  • набору додаються функцій і сервісів сайту;
  • наявності системи адміністрування сайту.

Це буде коштувати від 7000 грн. і вище (залежно від перерахованих вище умов).

В обох цих випадках неможливо вказати точні ціни з наступних причин:

  • Ми не знаємо з яким обсягом робіт нам доведеться зіткнутися;
  • Ми не знаємо за якою технологією виконаний ваш сайт.

Якщо ваш сайт зроблений на основі авторської системи адміністрування, нам простіше, а вам дешевше, якщо ми відновимо його на основі нашої системи. Якщо ваш сайт спочатку виконаний неякісно за всіма параметрами або в усіх аспектах застарів, то простіше, дешевше і ефективніше взагалі створити новий сайт.