Selection of hosting for your Web site
Jan 30Website Design
on 21.03.2012Promotion and optimization of sites
Even if you have made an excellent, original, useful site and put it on the Internet, your worries do not end there, but, rather, just begin. Because the most important thing is to bring visitors to the site. Activities aimed at attracting visitors include promotion, promotion, optimization of the site. Promotion and optimization prefer to call measures aimed at increasing traffic, larger and more solid companies, while trying to draw some distinction between their methods and the methods used by freelancers, singles or small studios that offer the same services for a lower price, although on In fact, such a distinction is in many ways a fictional distinction. Now there are millions of different sites on the Internet, and their number is increasing every day. As a result, the competition for visitors is growing more and more and the importance of effective organization of promotion of your site is growing more and more. In this article, we will talk about how to attract visitors to your site and avoid typical mistakes that novice webmasters make in an attempt to quickly promote their project.
If you host your site and do nothing, no one will ever come to it. Therefore, in order for at least a few visitors to appear on your site, you need to make some efforts. First, where can visitors come to the site from? They can come from other, already somewhat promoted sites, if these sites have a link to your site, they can come from search engines, they can come just by typing the address of your site in the browser, of course, if you tell them this address. Accordingly, you can use the following methods to attract visitors:
Advertising your site offline. You can tell your friends and acquaintances about your site, post ads, advertise on radio, television, in newspapers and magazines...
Зареєструвати свій сайт в пошукових системах і добиватися того, щоб він знаходився користувачами цих пошукових систем з тих чи інших пошукових запитах. Для більшості сайтів саме відвідувачі, які приходять з пошукових систем, складають головну частину від усіх відвідувачів.
Place links to your site on other sites - independently, if possible, or by asking their hosts.
Thus, the basic principles, as you can see, are simple. However, in practice there are a large number of nuances that you should know and take into account if you want to seriously promote your site and make it popular. Let's start in order and with the simplest.
I. How to monitor the level of promotion of the site.
1) Облік відвідуваності. Перше питання, про яке варто задуматися – це як дізнаватися, заходять чи на ваш сайт відвідувачі, скільки людей відвідує сайт за день, тиждень, місяць, які сторінки вони переглядають, з яких сайтів або пошукових систем приходять і т. д. Вся ця інформація є вкрай важливою для того, щоб ви могли оцінювати ступінь ефективності прикладаються вами зусиль і коректувати ці зусилля в залежності від того, які результати ви отримуєте. Але яким чином можна отримати дану інформацію? По-перше, ви можете вивчати внутрішню систему статистики сайту. Кожен факт відвідування вашого будь сторінки сайту фіксується сервером в т. н. лог-файлах, і спеціальні програми можуть отримувати інформацію з лог-файлів, аналізувати її і надавати вам докладні звіти, в яких буде зібрана різноманітна інформація про відвідуваність вашого сайту. Якщо ваш сайт розміщений на платному хостингу, то господарі хостингу надають, як правило, всім власникам сайтів можливість використання подібних безкоштовних програм статистики, таких, як Аналог, Вебалайзер і т. п. На жаль, ці програми не вседа коректно здатні відрізняти відвідувачів-людей від відвідувачів-роботів, відчувають труднощі з аналізом пошукових запитів російською мовою і мають ряд інших недоліків. Безкоштовні хостинги (наприклад, Народ.ру) теж, як правило, надають звіти статистики відвідуваності, але, звичайно, вони менш детальні. Іншим варіантом є розміщення на кожній сторінці лічильника відвідуваності, який буде вважати і збирати дані кожного відвідувача цієї сторінки. Ви можете розмістити як власний лічильник відвідуваності, так і лічильник відвідуваності, який буде оброблятися зовнішньою системою статистики. Використання зовнішніх систем статистики є досить популярним рішенням, в силу своєї доступності та простоти. Наприклад, на цьому сайті розміщені лічильники системи статистики liveinternet.ru (кнопку лічильника liveinternet ви можете бачити внизу цієї сторінки). На жаль, цей метод також не позбавлений недоліків. Основною проблемою при використанні зовнішніх систем статистики є можливість збоїв і перевантажень на серверах цих систем, які збирають і аналізують інформацію з счетчков, і подібні випадки, на жаль, не рідкість. В деякі дні, коли користувачі інтернету особливо активні, похибка підрахунку відвідуваності зовнішніми системами статистики може становити 20% і більше (при цьому реальне число відвідувачів буде більше, ніж покаже статистика).
2) ТИЦ, PR та інші показники “авторитетності” сайту. Крім власне відвідуваності сайту, існують непрямі показники, що дозволяють оцінити ступінь розкрученості і популярності сайту в мережі. Найбільш відомими з них є показник PR, введений компанією Google, а в Рунеті – ще й ТІЦ, який для кожного російськомовного сайту розраховує Яндекс. Хоча дані показники і не впливають на відвідуваність безпосередньо, існує досить очевидна залежність між величиною ТИЦ і PR і тим, як часто будуть заходити на ваш сайт відвідувачі з пошукових систем Яндекс і Google, тому підвищення ТИЦ і PR сайту часто ставиться в якості самостійного завдання. Крім того, від величини ТИЦ і PR дуже сильно залежить цінність посилань, розміщених на тому чи іншому сайті, що потрібно враховувати при розкручуванні свого сайту (детальніше про це буде сказано нижче). Якщо показник PR може знаходитися в діапазоні від 0 до 10 (при цьому 5-6 одиниць – це вже дуже добре розкручений сайт), ТІЦ не має якогось фіксованого верхньої межі, а поступово збільшується в міру збільшення авторитетності сайту, при цьому ТІЦ сайту , що показується Яндексом, звичайно, округлюється до десятків (тобто може дорівнювати 10, 20, 30 і т. д., більш точно значення ТИЦ можна визначати, завантаживши для свого браузера Яндекс.Бар). Непогано розкручений сайт має ТІЦ в районі декількох сотень одиниць. Показники ТІЦ і PR не змінюються безперервно, зазвичай між перерахунками цих показників проходить більше місяця, і, як би завзято ви не розкручували свій сайт, його ТИЦ і PR не зміниться до чергового перерахунку. Для зручного визначення одночасно ТІЦ, PR та ін показників існує безліч сервісів, наприклад, be1.ru
3) Positions of the site in search engines for targeted queries. This is a very important indicator that determines the probability that Internet users looking for information on a certain topic will come to you. Usually, sites in output (i.e., issued by the search engine as search results for a certain query) are sorted by call "Relevance", which is a very broad concept, meaning the degree of relevance of the site's content to the given request. This same relevance is determined in a very complex way, taking into account a large number of factors (more on them will be discussed below). However, it is obvious that the site owner should strive for the site to be found for queries related to the subject of his site, and for this, it is necessary that the site is as close as possible to the first place in the search results, that is, the output. For example, if your site is about cat breeding, you should aim to have your site appear as close to the top of the search results as possible when searching for “cat breeding”. Manually looking for your site in the search results is, of course, not very convenient, especially if it is somewhere in the 200th place, fortunately, there are special services, for example, siteposition.ru, which allow you to determine the position of your site in the search results of the main search engines systems faster and easier.
II. Methods of promotion of the site.
1) Ensuring site indexing by search engines. As mentioned above, for most sites, search engines are the main source of traffic. Robots of search engines constantly go around the Internet and index the sites in it, after which these sites have a chance to get on the search results page and be seen by someone. If you place a link to your site on some other sites already known to search engine robots, these robots will somehow go to your site and index the pages on it. However, it is better to immediately inform search engines about the existence of your site. For the main search engines, the most popular in Runet - Yandex, Rambler and Google, this can be done, respectively, on the pages http://webmaster.yandex.ru/, http://www.rambler.ru/doc/add_site.shtml and http://www.google.ru/intl/ru/addurl.html. But still, until the moment when your site starts to be indexed by search engines, it takes some time - usually about a week. If there are many pages on the site, they will be indexed and added to the database of search engines gradually. You can determine which pages of your site are already indexed using the advanced search function - enter the address of your site in the "search only on the site" field.
Sometimes novice webmasters make mistakes that prevent search engines from indexing part of the site's pages. When you queue your site for indexing in search engines, you add the address of the main page. Therefore, in order for other pages of the site to be indexed, the robot must be able to get to them from the main page using direct links. What does "direct link" mean? This is an ordinary link, set using an html tag, which looks something like this in the page code - the text of the link. However, the link can be made in another way - using javascript, for example. This is how the visitor is redirected to another page with a drop-down menu, like the one on the 1ps.ru website. However, a search robot, unlike a visitor, cannot go to another page through such a menu, so it must necessarily have normal links in addition to the menu. In addition, search engines do not like automatic redirects (that is, when the user, after entering one page, is automatically redirected to another), and usually do not go from this redirect.
In conclusion, we note that your site can not only get into the database of search engines, but also leave it. This usually happens either if you use prohibited promotion methods (more on this below), or if your site is often unavailable due to server failures (conclusion - choose reliable hosting).
2) Оптимізація коду. Загальне правило таке – чим більше на вашій сторінці потрібного і чим менше зайвого, тим краще. Якщо ви використовуєте для створення сайту різні візуальні редактори, то вони часто вставляють на сторінку зайвий код, який сильно ускладнює сторінку, але, при цьому, загалом-то, не дуже на неї потрібен. Якщо ви раптом надумаєте створити сайт, наприклад, у програмі Microsoft Word, то обсяг цього зайвого коду може досягти просто фантастичною величини. Намагайтеся полегшити сторінку, видаляючи з неї зайве і непотрібне, а також виносячи те, що можна (наприклад, описи css-стилів) з html-коду сторінки в окремі файли.
3) Selection and use of keywords and phrases. Think about which queries Internet users can most often search for the information presented on your site. Your task is to make the pages of your site as relevant as possible to these requests, and for this you need to include them in the text available on the page, in the title of the page, in the names of links leading from other pages to this one. If you are using a graphic menu instead of a text one, be sure to insert a text description in the alt parameter of each drawn button. It is advisable to include key phrases in the text of the page several times (but not too many, because this will have the opposite effect). The title of the page has a special meaning, but at the same time, novice webmasters often forget about it, and as a result, the title appears in the title, inserted by default by the editor, something like "Untitled document" or "New page 1". Don't forget to give pages meaningful titles! In conclusion, we note that you can try to pick up keywords and phrases using Yandex services http://direct.yandex.ru/stat/wordsstat.pl and Rambler https://ad.rambler.ru/swrds/wrds.pl ( unfortunately, they do not show completely complete statistics).
4) Створення унікального контенту. “Контент” – зміст, інформаційне наповнення сайту, а унікальний – значить такий, який не зустрічається на якихось інших сайтах. Наявність на вашому сайті унікального змісту – один з найважливіших факторів успіху його просування та популяризації. На жаль, в інтернеті, так само, як і в житті, значне число людей воліють йти второваними шляхами, всього лише повторюючи те, що було зроблено раніше іншими. Однією з основних проблем в інтернеті стало те, що творці нових сайтів, замість того, щоб викласти якусь нову інформацію, придумати для свого сайту оригінальну ідею, просто копіюють на свій сайт інформацію, вже розміщену на інших сайтах. Крім моральних і законодавчих аспектів цієї проблеми, така методика створює істотні труднощі в просуванні сайту. Пошукові системи дуже не люблять появи сторінок зі змістом, копіюють вже відоме, і, з великою ймовірністю, якщо ви просто скопіюєте на свій сайт текст з чужого сайту, то ваші сторінки з цим скопійованим текстом взагалі не потраплять в результати пошуку. Вельми сумнівним кроком є також копіювання не змісту, а ідеї іншого сайту. Багатьом здається спокусливою спроба повторити вже досягнутий кимось успіх, створивши, наприклад клон сайту mamba.ru або odnoklassniki.ru, однак на цьому шляху їх, як правило, чекає розчарування – займаючись простим клонуванням, навіть при дуже великих витратах на рекламу, відбити аудиторію у вже відомого проекту практично нереально. Висновок – намагайтеся при створенні сайту реалізувати оригінальну ідею і наповнити його цікавим, унікальним змістом.
– Do not use the same site names! Search engines often "glue" direct links to a page if the text of these links is the same. Come up with and use different titles, for example: "Site about breeding cats", "Cats - how to properly care for them", "Content of cats at home", etc. d.
– Do not use the same site descriptions. For the same reasons.
- In no case do not put back links on your site to the directories in which you register it! Search engines really do not like a large number of consecutive links on the site pages, especially if these links do not have descriptions and are non-topical (see below about thematic and non-topical links). Register the site only in those directories that do not require mandatory installation of backlinks.
- Do not register the site in those directories that do not put direct links, but put links through a redirect. Search engines cannot go through such links and do not take them into account, which means that there will be practically no point in registering a site in such directories. The benefits of registering in directories with zero CTR and PR are also doubtful.
- Do not register the site in a very large number of directories at once. It is better to do it gradually. Some search engines, for example, Rambler and Google, treat the fact of the simultaneous appearance of a large number of links to a site with great suspicion.
Link exchange can also be used to increase TIC and PR and site positions in search engines. However, in order for link exchange to benefit your site and not harm it, follow these rules:
- Exchange links only with sites of the same subject. If you have a site about cats and you link to another site about cats, it will not harm your site, because such a link is considered thematic. And a link to a site, let's say, for the sale of real estate, on the pages of which there is not a single word about cats, will be considered off-topic. Avoid installing off-topic links on your site (in any significant amount) and exchange links only with sites of a similar subject.
- Add a short description to each provided link. Links diluted with text are better than just links.
– Do not use automatic link exchange scripts in any case! It won't end well for your site...
Реклама вашого сайту на форумах, в гостьових і т. п. не принесе вашому сайту підвищення ТИЦ та PR і не підніме його позиції в пошукових системах. Ставити подібні посилання має сенс тільки в тому випадку, якщо ви розраховуєте, що когось ваша посилання зацікавить. Але оскільки пряма і нав’язлива реклама не подобається нікому (а особливо вона не подобається господарям цих самих форумів і гостьових), то рекламувати свій сайт тільки там, де до нього поставляться дійсно як до цікавого та корисного ресурсу. Наприклад, якщо у вас є сайт про Че Гевару і ви розмістите його на комуністичному форумі, то до вашої посиланням поставляться цілком терпимо, а посилання на сайт фанатів групи “Тату” буде доречна на музичному форумі.6) Купівля посилань. Якщо ви настільки налаштовані на те, щоб будь-що-будь розкрутити сайт, то покупка посилань на ваш сайт на інших сайтах може бути одним з варіантів. Купивши деяку кількість посилань, наприклад, на таких біржах посилань, як sape або mainlink, ви можете підняти ТИЦ і PR вашого сайту і підвищити його позиції в пошукових системах.7) Створення сателітів. “Сателіт” – сайт-супутник, невеликий допоміжний сайт, який спеціально робиться для того, щоб сприяти розкрутці основного сайту. Іноді з метою розкрутки головного сайту робиться досить велике число сателітів. На кожному сателіті розміщується деяка інформація, за своєю тематикою близька до тематики основного сайту і ставиться посилання на основний сайт. Зазвичай, основною сайт і кожен з сайтів-сателітів просувають по кілька різних пошукових запитах, щоб зібрати якомога більше відвідувачів з пошуковиків. Таким чином, досягається і перенаправлення відвідувачів, які зайшли на сайти-сателіти, на основний сайт, і, за рахунок прямих посилань з сайтів-сателітів на основний сайт, підвищується ТІЦ і PR основного сайту, ростуть його позиції в пошукових системах. Однак, оскільки творці пошукових систем вважають створення сателітів (так само, втім, як і покупку посилань) не зовсім правильним методом залучення на сайт відвідувачів, то при розкручуванні за допомогою сателітів потрібно дотримуватися обережності. По-перше, сателіти не долдни справляти враження несамостійних сайтів, сайтів, зроблених лише для перекидання відвідувачів на інший сайт і для роботів пошукових систем. Тому для сайтів-сателітів потрібно робити досить хороший дизайн і наповнювати якийсь досить корисною інформацією. А для того, щоб пошуковики не вирахували і не забанили всю вашу колекцію сателітів, не потрібно ставити на них посилання один на одного, а тільки на основний сайт.8) Купівля реклами. Це найпростіший, не требущіх ніяких тимчасових витрат, спосіб залучення на свій сайт відвідувачів. У той же час, цей спосіб і самий дорогий. Однак для комерційних сайтів, серед яких конкуренція за відвідувачів, і, відповідно, за покупців, дуже велика, покупка реклами стає мірою, до якої їм мимоволі доводиться вдаватися. У мережі є різні види реклами. Банерна реклама, як правило, оплачується в залежності від числа показів, текстова реклама часто оплачується в залежності від числа кліків. Хоча вартість кліка, звичайно вище, але в цьому випадку ви, по крайней мере, можете бути впевнені, що платите тільки за дійсні переходи відвідувачів на ваш сайт, а не просто за те, щоб хтось побачив вашу рекламу. В даний час практично всі пошуковики пропонують контекстну рекламу, і, треба сказати, що в багатьох випадках покупка контекстної реклами себе виправдовує, навіть якщо ви одночасно займаєтесь і іншими методами розкручування сайту.III. Як не потрібно розкручувати сайт.
Переймаючись метою залучити на сайт якомога більше відвідувачів, деякі веб-майстри і “оптимізатори” намагалися і намагаються використати різні хитрі прийоми, виверти і нечесні методи, в спробі обдурити користувачів і роботів пошукових систем. Боротьба подібних хитрих оптимізаторів і тих, хто їм проівостоіт, триває вже давно і з перемінним успіхом, але за цей час проти різних засобів і прийомів, раніше масово застосовувалися хитрими оптимізаторами, вироблені заходи протидії. У той час, як хитрі оптимізатори винаходять все нові і нові способи замість застарілих, початківці веб-майстри, найчастіше через незнання намагаючись використовувати будь виверти або заборонені методи оптимізації, приходять до того, що на їх сайти виявляються накладені різні санкції, а число відвідувачів не тільки не зростає, а стає рівним нулю. Про деякі речі, які не слід робити при розкручуванні свого сайту, вже говорилося вище. Чого ще не потрібно робити крім цього:1) Не рекламуйте сайт за допомогою спаму. По-перше, цей метод абсолютно неефективний, тому що більше число повідомлень буде зарізано спам-фільтрами, а ті, до кого вони таки потраплять, ніколи їх не прочитають. По-друге, спам у 100% людей викликає роздратування, і не потрібно випробовувати ілюзії з приводу того, що одержувачі поставляться доброзичливо до вашого сайту. По-третє, якщо ви будете розсилати спам особливо ретельно, на вас посипляться скарги вищестоящому провайдеру, що загрожує видаленням сайту взагалі, не кажучи вже про те, що обурені одержувачі спаму влаштують вашому сайту різні гидоти, на зразок нецензурної лайки в гостьовій і т. п .2) Не розміщуйте на своєму сайті тексту, який не пов’язаний з основною тематикою вашого сайту, а служить лише для залучення відвідувачів, що цікавляться зовсім іншими речами, з пошукових систем. Відвідувачі, які прийшли до вас за такими запитами, все одно відразу ж підуть, а на ваш сайт можуть бути накладені санкції пошукових систем. Ні в якому разі не намагайтеся ховати проіндексовані пошуковим роботом утримання від відвідувачів сайту. Не слід, зокрема, розміщувати на сайті невидимий (одного кольору з фоном) або дрібний текст, а також невидимі посилання, ховати текст в невидимих шарах або фреймах, намагатися підсовувати різний зміст пошуковому роботу і відвідувачам сайту. Всі подібні виверти при їх виявленні неминуче приведуть ваш сайт в бан.