Реклама в соцмережі Facebook – це одна з найпопулярніших соціальних мереж в усьому світі. «Фейсбук» був заснований Марком Цукербергом в 2004 році, а через дев’ять років його аудиторія становила понад мільярд користувачів. Реклама в Facebook – це обов’язкова умова просування компанії в рунеті.
Види реклами в Facebook
Існує п’ять основних типів просування в «Фейсбук».
Стандартна реклама в Facebook.
Така реклама відображається праворуч від стрічки новин та профілю користувача. Вона являє собою конкретну інформацію від рекламодавця і не містить в своєму складі ніяких компонентів соціальної взаємодії. Це найпростіший тип просування. Реклама дозволяє перенаправляти користувачів, клікнувши по банеру, на сторінки всередині соціальної мережі або зовнішні ресурси.
Рекламні новини.
Даний тип публікацій є контент (новини, огляди, статті), який просувається на платній основі через новинні стрічки користувачів. Простий приклад такого просування, з яким стикався кожен користувач соціальної мережі. У Facebook просувається конкретна корпоративна група. Публікацію про неї «лайкають» та «Фортеця» популярні користувачі з великим числом передплатників. В результаті ця інформація з’являється в новинних стрічках тисяч користувачів. Вони дізнаються про існування групи, підписуються на неї або натискають кнопку «Мені подобається». Підсумок – публікація поширюється по мережі, як снігова куля. Цей спосіб особливо ефективний завдяки тому, що дає можливість дізнатися про існування бренду тим користувачам, які раніше з ним не стикалися. Важливо: чим авторитетніше блогер і цікавіше публікація, тим помітніше зростання аудиторії продукту, що просувається бренду або продукту.
Рекламні публікації.
Реклама в «Фейсбук» дозволяє значно підвищити впізнаваність бренду і сформувати позитивне ставлення до компанії. Рекламні публікації добре підходять для просування будь-якого акційної пропозиції, заходи, події, оголошення або зображення.
Рекламовані додатки.
Ви можете створити власний додаток в Facebook і проводити рекламну кампанію з його допомогою.
Реклама заходів.
Реклама в групах Facebook має конкретну мету – залучити аудиторію до певного заходу, організовуваний вашої компаній. Методика схожа з вже описаною вище – «Рекламні новини». Повідомлення про захід бачать друзі і передплатники, а потім за допомогою лайків і їх передплатники.
Переваги реклами в «Фейсбук»
До основних переваг просування в «Фейсбук» варто віднести:
- залучення клієнтів (велике число відгуків);
- зв’язок з громадськістю (створення позитивного образу марки, що веде до збільшення лояльності аудиторії);
- швидкість зворотного зв’язку (простежити ефект від реклами можна практично відразу);
- вивчення переваг клієнтів (аналіз переваг цільової аудиторії за рахунок опитувань всередині спільнот, а також моніторингу акаунтів користувачів);
- низька вартість (порівняно невисока ціна за просування всередині соціальної мережі).
Вартість реклами в Facebook
За словами аналітиків, повноцінна рекламна кампанія в Facebook може коштувати до кількох сотень тисяч доларів. Однак у кожному конкретному випадку вартість буде відрізнятися в залежності від обраних способів просування і охоплення аудиторії. Зазвичай дорожче коштують публікації в групах з вузькою тематикою.