У кожного веб-ресурсу існує такий показник як активна аудиторія – користувачі, які регулярно повертаються на сайт і проводять там не менше однієї години на тиждень. Ці люди є кістяком, завдяки якому формується як відвідуваність сайта, так і популярність представленого на його сторінках бренду. Однак існує й інша активна аудиторія, розрахована не для конкретного сайту, а для всього Інтернету. За аналогією це користувачі, які проводять в Інтернеті не менше однієї години на тиждень. Як активну аудиторію Інтернету конвертувати в активну аудиторію Вашого сайту? Ще кілька років тому відповідь на це питання була однозначна – пошукове просування. Дійсно, в процесі пошуку інформації будь-який користувач рано чи пізно прийде в Google або Яндекс і введе в пошуковому рядку потрібну йому фразу. Але пошукове просування впливає тільки на ту частину аудиторії, яка щось шукає. А як бути з іншими потенційними клієнтами?
Відповідно до досліджень за 2011 рік, не менше 75% користувачів Інтернету зареєстровані в соціальних мережах. Саме там користувачі проявляють найбільшу активність, наприклад, середній користувач мережі «ВКонтакте» витрачає на неї більше 7 годин на місяць. Це дуже велика аудиторія, яку складно залучити традиційними методами.
Оптимізація для соціальних мереж (Social Media Optimization) – це зміна сайту таким чином, щоб мотивувати користувачів соціальних мереж посилатися на сайт та цитувати його матеріали. У компанії CASTCOM існують унікальні методики підвищення цитування сайту в соціальних мережах та блогосфері. Ми працюємо на цьому ринку з самого початку і вміємо робити SMO на найвищому рівні.
Скільки б відвідувачів не прийшло на Ваш сайт – це всього лише частка відсотка від загального числа користувачів соціальних мереж. Народна мудрість говорить: “Якщо гора не йде до Магомета, то Магомет іде до гори”. Ідея піти в Social Media була реалізована в концепції просування в соціальних мережах (Social Media Marketing). Основне завдання SMM полягає в рекламі компанії або торгової марки в соціальному середовищі. Існуючі механізми сучасних соцмереж дозволяють зорієнтувати користувачів за географічним, соціальним, поведінковому ознакою, а так само за віком та інтересами. Сукупність цих механізмів дозволяє знаходити в рамках SMM ефективні продають і іміджеві рішення
Компанія Вебсайт спеціалізується на просуванні в соціальних мережах Facebook, ВКонтакте, Одноклассники. Перші результати ви можете побачити вже через місяць.
Переваги реклами в соціальних медіа:
Переваги просування в компанії Вебсайт:
Замовте рекламу в соціальних медіа і про вас дізнаються мільйони!
Соціальні мережі (Вконтакте, Facebook та інші) швидко стали звичним сервісом для мільйонів людей по всьому світу. Висока відвідуваність і активність користувачів соціальних мереж дозволяють ефективно використовувати дані сервіси для проведення маркетингових кампаній, відкриваючи для брендів неймовірні можливості.
Реклама компанії в соціальних мережах (SMM, SMO) – це порівняно нова, але добре зарекомендувала себе можливість залучення потенційних клієнтів.
Не ігноруйте соціальні медіа – це потужний інструмент просування вашої компанії, який працює не гірше, ніж розкручений сайт. Бронюйте просування в соціальних мережах.