Реклама в соціальних мережах сильно необхідна: в інтернеті час проводять мільйони людей. Свої акаунти заводять школярі, студенти, фахівці. Причому нерідко вони відвідують їх безпосередньо в робочий та навчальний час. Vkontakte – це найпопулярніша соціальна мережа рунету. Давайте подивимося, чи вигідна реклама «ВКонтакте»? Чи приносить вона бажаний ефект?
Раніше в VK можна було рекламувати тільки внутрішні сторінки (групи, паблік, спільноти, додатки). Нещодавно в соціальній мережі стало доступно розміщення реклами на сторонні ресурси.
Реклама сайту «ВКонтакте» можлива декількома способами. Перший і основний – це публікації на стіні. Розміщувати інформацію, статті та новини з посиланнями на сайт можна як в офіційному співтоваристві бренду або товару, так і в інших популярних групах з великим числом передплатників і на сторінках користувачів-лідерів думок. Чим більше передплатників на конкретну сторінку, тим більше число користувачів зможуть побачити інформацію про вас. Побачити і оцінити. Це особливо важливо, тому як оцінка інформації є ще одним способом просування бренду. Йдеться про лайок, коментарях і репоста.
Сенс репоста дуже простий: чим більше користувачів розкажуть про публікацію своїм друзям, тим вище число людей, які познайомляться з просуваються товаром або послугою. Перевага, яким відрізняється розміщення реклами «ВКонтакте» – це можливість розповісти про продукт і марці тієї частини аудиторії, яка з нею поки не знайома.
Коментарі та лайки дають трохи інший ефект. Це PR сайту або корпоративної групи: за допомогою коментарів під тематичними постами можна змінити думку аудиторії про свій продукт, нейтралізувати негатив і розвинути дискусію з користувачами, які зацікавилися публікацією.
Рекламодавець повинен розуміти, що інформацію для публікації надає він сам. Чим цікавіше буде інформаційний привід, тим ефективніше вийде кампанія. До речі, пік ефективності від розміщення публікації досягається в першу добу. Після пост поступово опускається на нижні позиції, йдучи до другої десятки публікацій.
Отже, чи ефективна реклама «ВКонтакте»? Який ефект дає просування в групах? Підведемо підсумки
Після того як реклама в групах «ВКонтакте» у власному паблік розміщена, можна зробити ряд висновків про її ефективності:
- Дати рекламу «ВКонтакте» – це вдале рішення з просування бренду і залучення тематичного трафіку;
- Чим більше ваша цільова аудиторія, тим вартість розміщення за 1000 показів буде вище;
- Розміщення в VK дає високий трафік – кількість переглядів і час сесій майже не відрізняються;
- Відносно низька вартість.
SMA: Як правильно вибрати групу для розкрутки
Social Media Action (SMA) – це показник для користувача дій (лайків, коментарів і репоста), який залежить від числа передплатників. Чим вище цей показник, тим ефективніше буде кампанія і дорожче просування. Мінімальні вимоги для монетизації груп, які пред’являє сервіс “Блогун”, такі:
- SMA 50 – від 1 000 до 9 999 передплатників;
- SMA 100 – від 10 000 до 99 999 передплатників;
- SMA 150 – понад 100 000 передплатників.
Даний показник перевіряється системою автоматично, і результат перевірки відразу видно адміністратору.
Вартість реклами в групах
Реклама в групах ефективніше? Порівнювати ціни на рекламу в паблік «ВКонтакте» і на сторінках користувачів з великим числом передплатників сенсу немає. Вартість реклами «ВКонтакте» може змінюватися в залежності від аудиторії спільноти (тематики, числа учасників і інших показників). Наведемо загальні цифри: якщо число передплатників аккаунта менше 10 000 чоловік, то публікація в ньому може коштувати менш 100 грн. Є ж співтовариства-мільйонники, розмістити публікацію в яких в рази дорожче: від 3000 грн і вище.